2015. december 6., vasárnap

Eugen Blaga: "Turnul Babel" (Bábel tornya)

A szerző írja: Așa se face că ne aflăm în al patrulea an de cînd, săptămînă de săptămînă, cu acribie, fără nicio absență, am continuat să scriu și să public.
Materialele au dat pînă acum trei volume de eseuri sub titlurile de „De ce? Pînă cînd?”, „Un jurnal al suferinței” și „Turnul Babel. O istorie subiectivă, scurtă și neobișnuită”, primele două publicate la nobila și nedrept ignorata Editură Didactică și Pedagogică, iar cel de-al treilea la moderna și eleganta editură și tipografie orădeană Europrint, ale prietenului Akos Derzsi.
De fiecare dată lucrările au fost frumos prefațate de maestrul Octavian Andronic, ilustrate fie de el, fie de nepotul nostru, Tudor, coperțile aparținînd enigmaticei și fermecătoarei artiste, acum londoneză, Anna Ravliuc.
Nu pot încheia fără a mulțumi Agenției AMOSNEWS, cea care a găzduit toate textele prezente în acest volum, pentru deplina libertate oferită în alegerea subiectelor editorialelor, pentru disciplina editorială ce, în mod elegant, mi-a fost indusă și mie, dar și pentru constanta apreciere și stimulativele dialoguri avute cu cel care conduce discret agenția, maestrul Octavian Andronic.
Mulțumiri speciale adresez și partenerei mele de viață, Cornelia, care mi-a creat cadrul spiritual și liniștea necesare unei asemenea munci, dar și pentru constanta preocupare în a-mi „cerceta” textele ce urmau a fi trimise spre publicare." 
www.amosnews.ro


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése